W Almania dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak chcesz zwrócić zakupiony produkt, oferujemy dwie wygodne opcje zwrotu.
Wybierz opcję zwrotu
Zwrot na własny koszt
Możesz zwrócić produkt wysyłając paczkę na własny koszt na adres naszej firmy. Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
Wypełnij formularz zwrotu (możesz pobrać go tutaj)
Spakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem
Wyślij paczkę na adres:
ALMANIA sp. z o.o. ul. Lwowska 6, lok. 201 35-301 Rzeszów tel. 690 447 640, e-mail: sklep@almania.pl
Otrzymaj zwrot środków w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki
Polecamy
Bezpłatny zwrot
Oferujemy bezpłatny zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost na terenie Polski w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia
Wypełnij formularz zwrotu (możesz pobrać go tutaj)
Spakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem
Ważne: ten krok musi nastąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki
Odbierz 9-cyfrowy kod zwrotu - wyślemy go do Ciebie w ciągu 48 godzin
Prosimy o nieumieszczanie kodu zwrotu bezpośrednio na pudełku, lecz na foliopaku lub papierowej kopercie.
Nadaj paczkę w Paczkomacie podając wygenerowany wcześniej kod zwrotu
Otrzymaj zwrot środków w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki
Jak prawidłowo zapakować zwrot
✓Produkt nie może nosić śladów użytkowania, w tym zapachowych ani zabrudzeń
✓Zwracane produkty umieść w oryginalnym pudełku
✓Pudełko zabezpiecz foliopakiem lub papierową kopertą
Ważne! W przypadku konieczności prania chemicznego i przywrócenia produktu do stanu pierwotnego, koszt czyszczenia wynosi 35 zł i zostanie potrącony z kwoty zwrotu (zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.).
Pamiętaj: Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki
Reklamacje i naprawy produktów
Jeśli Twój produkt wymaga naprawy lub chcesz złożyć reklamację, przygotowaliśmy dla Ciebie osobną stronę ze wszystkimi niezbędnymi informacjami.
Nie mam drukarki czy mogę napisać formularz ręcznie? +
Tak, jak najbardziej! Nie musisz drukować formularza, wystarczy, że na kartce napiszesz podstawowe informacje: swoje dane teleadresowe wraz z numerem zamówienia, nazwę zwracanego produktu i powód zwrotu. W przypadku płatności przez PayPal, Revolut lub za pobraniem, proszę również podać dane do przelewu tradycyjnego. Na końcu należy dodać informację: „Zapoznałam/em się z warunkami zwrotu towaru" i podpisać się. Taki ręcznie napisany formularz będzie w pełni wystarczający.
Ile mam czasu na zwrot produktu? +
Masz 14 dni od momentu otrzymania paczki na zgłoszenie zwrotu. W przypadku zwrotu przez Paczkomaty InPost, ważne jest, aby w tym czasie wypełnić formularz na stronie szybkiezwroty.pl. Następnie prosimy o niezwłoczne nadanie paczki.
Jak długo trwa zwrot pieniędzy? +
Zwroty środków realizujemy 1-2x w tygodniu i następuje on maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. Zwrotu dokonujemy tą samą metodą płatności, jaką zamówienie zostało opłacone. W przypadku płatności za pośrednictwem PayPal, Revolut lub za pobraniem prosimy o podanie danych do przelewu tradycyjnego.
Czy mogę zwrócić produkt personalizowany? +
Nie ma możliwości zwrotu zamówień personalizowanych. W przypadku pytań, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@almania.pl.
Czy mogę połączyć zwroty z kilku zamówień? +
Tak, możesz połączyć zwroty z kilku zamówień, ale pamiętaj, aby umieścić wszystkie numery zamówień na formularz zwrotu i umieścić go w paczce.
Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia? +
Tak, możesz zwrócić pojedyncze produkty z zamówienia! W formularzu zwrotu wypisz tylko te produkty, które chcesz zwrócić. Jeśli jednak zamówiłaś/eś zestaw produktów (prezentowy lub zestaw gumek) konieczny jest zwrot całości zestawu.
Nie chcę zwracać, tylko wymienić produkt - jak to zrobić? +
Napisz do nas na sklep@almania.pl - uzgodnimy indywidualnie najlepszą formę wymiany.
Chcę zareklamować lub naprawić wasz produkt +
Jeśli chcesz złożyć reklamację lub naprawić produkt, wszystkie szczegóły dotyczące procesu znajdziesz tutaj:
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.