Wysyłki realizujemy codziennie za pośrednictwem paczkomatów inPost

Szukaj

Zwroty i reklamacje

DARMOWY ZWROT TOWARU

Jeśli chciałbyś dokonać zwrotu zakupionego produktu masz na to 14 dni (od momentu wydania rzeczy). Jeżeli chcesz skorzystać z możliwości darmowego zwrotu za pośrednictwem Paczkomatu inPost, napisz do nas wiadomość na: almaniasklep@gmail.com zawierającą: 

- Numer zamówienia, data zakupu, data odebrania przesyłki
- Lista zwracanych przedmiotów,
- Twoje imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- nr telefonu,
- numer Paczkomatu inPost, dla którego zostanie wygenerowana etykieta zwrotna,
- dane banku oraz rachunku bankowego na który ma zostać dokonany zwrot ceny przedmiotów.

W odpowiedzi otrzymasz etykietę zwrotną, którą należy wydrukować we własnym zakresie. Zwracane przedmioty należy zapakować i zabezpieczyć a następnie umieścić we wskazanym przez siebie paczkomacie.

UWAGA:W przypadku zakupu zestawu prezentowego, należy zwrócić cały, nieużywany zestaw prezentowy (nie przyjmujemy zwrotu pojedynczych, poszczególnych elementów zestawu).

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń oraz zabrudzeń.

STANDARDOWY ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt ALMANIA, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

ALMANIA Monika Karatnicka
ul. Twardowskiego 19/17
35-302 Rzeszów

Do paczki z formularzem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona. W przypadku zakupu zestawu prezentowego, należy zwrócić cały, nieużywany zestaw prezentowy (nie przyjmujemy zwrotu pojedynczych, poszczególnych elementów zestawu).

Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń oraz zabrudzeń.

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail lub adres do korespondencji,
- nr telefonu,
- numeru zamówienia,
- data zakupu
- dane banku oraz rachunku bankowego

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono. W przypadku zakupu zestawu przentowego należy zwrócić cały, nieużywany zestaw prezentowy. 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ALMANIA Monika Karatnicka
ul. Twardowskiego 19/17
35-302 Rzeszów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów