KontaktDarmowa dostawa od 200 zł do Paczkomatów InPostFAQ

Szukaj

Co chcesz zrobić?

Chcę zwrócić towar (odstąpić od umowy)

Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu produktu w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od momentu odbioru paczki.


Dowiedz się więcej

Zwiń

  • Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania.
  • Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym śladów zapachowych). Ponadto towar musi posiadać nienaruszone metki i oryginalne opakowanie.
  • Koszty zwrotu ponosi kupujący.
  • W przypadku zakupu zestawu prezentowego lub zestawu gumek do włosów, należy zwrócić cały, nieużywany zestaw (nie przyjmujemy zwrotu pojedynczych, poszczególnych elementów zestawu).

Krok 1.

Wypełnij formularz zwrotu
(pobierz)

Krok 2.

Spakuj zwracany towar.

Pamiętaj, aby w paczce umieścić wypełniony formularz zwrotu i fakturę, jeśli takowa została wystawiona

Krok 3.

Wyślij paczkę na adres:
ALMANIA sp. z o.o.
ul. Lwowska 6, lok. 201 (II piętro)
35-301 Rzeszów

Krok 4.

Zwrot środków następuje maksymalnie w ciągu 14 dni na wskazany w formularzu zwrotu rachunek bankowy

Chcę złożyć reklamację

Produkt można reklamować, kiedy zawartość paczki nie pokrywa się z tym, co zamówiono lub otrzymano produkt uszkodzony, a także gdy towar się zniszczy mimo prawidłowego użytkowania.


Dowiedz się więcej

Zwiń

  • Reklamowany produkt przed odesłaniem należy wyprać.

Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji. Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak nie zawsze jest to możliwe. Aby to zrobić, musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Krok 1.

Wypełnij formularz reklamacyjny
(pobierz)

Krok 2.

Spakuj reklamowany towar.
Pamiętaj, aby w paczce umieścić wypełniony formularz reklamacyjny i fakturę, jeśli takowa została wystawiona

Krok 3.

Wyślij paczkę na adres:
ALMANIA sp. z o.o.
ul. Lwowska 6, lok. 201 (II piętro)
35-301 Rzeszów

Krok 4.

Sklep na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni. O podjętej decyzji informujemy drogą mailową

 

Chcesz wymienić zakupiony towar na inny produkt z naszej oferty?
Napisz do nas na sklep@almania.pl, z chęcią Ci pomożemy!

 

Informujemy że nie wystawiamy paragonów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących. Opublikowano 28-12-2016 w dzienniku ustaw z 2016r. poz. 2177. Każda osoba fizyczna może jako dowód zakupu na życzenie otrzymać imienną fakturę VAT.

 

Koszyk

Pamiętaj, że dodanie produktów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji.

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów