FAQBezpłatny zwrot do paczkomatów InPostKontakt

Reklamacje i Naprawy

Drugie życie produktu

Wierzymy w jakość, która trwa. Dlatego oferujemy usługę naprawy naszych produktów. Zamiast wyrzucać, dajmy im drugą szansę. To nasz wkład w odpowiedzialną modę i troskę o środowisko.

Nasze usługi naprawy

Naprawy gwarancyjne +

Naprawy pogwarancyjne (płatne) +

Jak przebiega proces naprawy?

  1. 1.
    Skontaktuj się z nami
    Napisz maila, opisując problem i dołączając zdjęcia.
  2. 2.
    Poczekaj na odpowiedź i wycenę
    Otrzymasz od nas dalsze instrukcje lub link do opłacenia naprawy.
  3. 3.
    Przygotuj i wyślij produkt
    Upewnij się, że produkt jest czysty. Dołącz kartkę z numerem zamówienia i adresem zwrotnym, a następnie wyślij paczkę na adres naszej pracowni.
  4. 4.
    Odbierz naprawiony produkt
    Po naprawie (do 14 dni roboczych), odeślemy produkt na wskazany przez Ciebie adres.

Reklamacje

Jeśli uważasz, że otrzymany produkt jest niezgodny z umową (np. ma wadę, której nie da się naprawić w ramach gwarancji), masz prawo złożyć reklamację. Rozpatrzymy ją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Jak złożyć reklamację?

Pobierz i wypełnij nasz formularz reklamacyjny, a następnie prześlij go wraz ze zdjęciami dokumentującymi problem na adres: sklep@almania.pl. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie najszybciej, jak to możliwe.

Więcej o prawach konsumenta dowiesz się na oficjalnej stronie UOKiK.

Najczęściej zadawane pytania

Jak prawidłowo wysłać produkt do naprawy? +

Ile kosztuje wysyłka produktu do naprawy? +

Jaki jest czas realizacji naprawy? +

Czy mogę wysłać kilka produktów do naprawy w jednej paczce? +

Czy usługa naprawy jest objęta gwarancją? +

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium