FAQBezpłatny zwrot do paczkomatów InPostKontakt

Reklamacje i Naprawy

 

NAPRAWY I REKLAMACJE

 

W Almania dbamy o jakość naszych produktów. Jeśli jednak pojawi się problem, oferujemy profesjonalną obsługę napraw i reklamacji, aby przywrócić Twoje ulubione produkty do doskonałego stanu.

Usługi naprawy

Naprawy gwarancyjne

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją producenta. W przypadku gumek jest to 6 miesięcy w przypadku pozostałych produktów: 12 miesięcy. W tym czasie naprawimy bezpłatnie wszelkie wady.

Naprawy pozagwarancyjne

Po okresie gwarancji lub w przypadku uszkodzeń które powstały na skutek nieprawidłowego użytkowania/pielęgnacji oferujemy płatne naprawy przywracające produktom nowe życie.

Jak przebiega proces naprawy?

  1. 1 Skontaktuj się z nami i opisz swój problem
  2. 2 Otrzymasz od nas link do rejestracji naprawy w naszym sklepie
  3. 3 Wypierz lub wyczyść produkt przed wysyłką
  4. 4 Zapakuj bezpiecznie produkt i dołącz formularz naprawy
  1. 5 Wybierz dogodną opcję wysyłki DO NAS:
    Wariant 1: Własna forma wysyłki
    Wariant 2: Paczkomat InPost
    (za pośrednictwem usługi "szybkichzwrotów")
  2. 6 Po otrzymaniu przez nas paczki przystępujemy
    do naprawy 
    (dajemy sobie na to od 5 do maksymalnie
    14 dni roboczych w okresach świątecznych dłużej)
  3. 7 Naprawiony produkt odsyłamy do Ciebie metodą
    wybraną podczas rejestracji naprawy

Reklamacja produktu

Niezgodność towaru z umową

Jeśli Twój produkt nie spełnia uzasadnionych oczekiwań, możesz złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. Podstawa: art. 43a ustawy o prawach konsumenta.

Czego możesz żądać od sprzedawcy:

Czego możesz żądać od sprzedawcy
Źródło: UOKiK

Jak złożyć reklamację:

Aby złożyć reklamację, prześlij wypełniony formularz reklamacji zgodny ze wzorem obok wraz ze zdjęciami dokumentującymi problem na adres email: sklep@almania.pl

Jak złożyć reklamację
Źródło: UOKiK

Najczęściej zadawane pytania

Jak prawidłowo wysłać produkt do naprawy? +

Ile kosztuje wysyłka produktu do naprawy? +

Jaki jest czas realizacji naprawy? +

Czy mogę zamówić kilka napraw w jednym zamówieniu? +

Co jeśli mój produkt nie kwalifikuje się do naprawy? +

Czy usługa naprawy jest objęta gwarancją? +

Potrzebujesz pomocy?

Masz pytania dotyczące reklamacji lub naprawy? Skontaktuj się z nami:

© 2025 Almania

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium