W Almania dbamy o jakość naszych produktów. Jeśli jednak pojawi się problem, oferujemy profesjonalną obsługę napraw i reklamacji, aby przywrócić Twoje ulubione produkty do doskonałego stanu.
Usługi naprawy
Naprawy gwarancyjne
Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją producenta. W przypadku gumek jest to 6 miesięcy w przypadku pozostałych produktów: 12 miesięcy. W tym czasie naprawimy bezpłatnie wszelkie wady.
W ramach gwarancji naprawiamy wady produktu powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie, takie jak rozprucia szwów, uszkodzenia zamków błyskawicznych, poluzowanie gumek czy problemy z troczkami. Gwarantujemy naprawę każdej wady produkcyjnej, która ujawniła się podczas normalnego użytkowania.
Gwarancja nie obejmuje:
Zaciągnięć materiału np. od paznokcia
Naturalnego zużycia wynikającego z codziennego użytkowania
Uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika
Uszkodzeń powstałych w skutek wyprania w zbyt wysokiej temperaturze, użycia wybielacza
Produktów wysuszonych w suszarce bębnowej
Aby skorzystać z naprawy gwarancyjnej, skontaktuj się z nami i opisz swój problem na: sklep@almania.pl
Naprawy pozagwarancyjne
Po okresie gwarancji lub w przypadku uszkodzeń które powstały na skutek nieprawidłowego użytkowania/pielęgnacji oferujemy płatne naprawy przywracające produktom nowe życie.
Projektujemy nasze produkty z myślą o ich długim użytkowaniu. Wiemy jednak, że niektóre elementy, takie jak gumki, zamki czy troczki, mogą z czasem ulec naturalnemu zużyciu. Zamiast wyrzucać produkt, zachęcamy do skorzystania z naszej usługi naprawy.
Co naprawiamy:
•Wymiana gumek w scrunchie, opaskach i gumkach (10-30zł za sztukę, przy większej ilości taniej)
•Wymiana troczków wraz z gumą w turbanach i czepkach (30zł)
•Naprawa szwów (cena ustalana indywidualnie)
•Wymiana bazy opaski jeśli się złamie (20-30zł, w przypadku cienkiej opaski nie jesteśmy w stanie wymienić bazy)
•Wymiana gumek i regulacji w maseczkach (40zł)
Czego nie naprawiamy:
•Uszkodzeń materiału (rozdarć, przetarć, zaciągnięć)
•Nie oferujemy usług prania/czyszczenia produktów
Ważna informacja:
Nie wszystkie produkty kwalifikują się do naprawy. W niektórych przypadkach koszt naprawy może przewyższać wartość produktu. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą, aby omówić dostępne opcje.
Aby skorzystać z naprawy skontaktuj się najpierw z nami i opisz swój problem na: sklep@almania.pl
Jak przebiega proces naprawy?
1Skontaktuj się z nami i opisz swój problem
2Otrzymasz od nas link do rejestracji naprawy w naszym sklepie
3Wypierz lub wyczyść produkt przed wysyłką
4Zapakuj bezpiecznie produkt i dołącz formularz naprawy
5Wybierz dogodną opcję wysyłki DO NAS: Wariant 1: Własna forma wysyłki Wariant 2: Paczkomat InPost (za pośrednictwem usługi "szybkichzwrotów")
6Po otrzymaniu przez nas paczki przystępujemy do naprawy (dajemy sobie na to od 5 do maksymalnie 14 dni roboczych w okresach świątecznych dłużej)
7Naprawiony produkt odsyłamy do Ciebie metodą wybraną podczas rejestracji naprawy
Reklamacja produktu
Niezgodność towaru z umową
Jeśli Twój produkt nie spełnia uzasadnionych oczekiwań, możesz złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. Podstawa: art. 43a ustawy o prawach konsumenta.
Aby złożyć reklamację, prześlij wypełniony formularz reklamacji zgodny ze wzorem obok wraz ze zdjęciami dokumentującymi problem na adres email: sklep@almania.pl
Produkt należy wyprać lub wyczyścić, zapakować bezpiecznie i dołączyć kartkę z formularzem naprawy lub reklamacji. Następnie wysłać paczkę korzystając z wybranej opcji wysyłki (własnej lub za pośrednictwem usługi szybkichzwrotów).
Ile kosztuje wysyłka produktu do naprawy? +
Koszt wysyłki produktu wynosi: 0zł w przypadku napraw gwarancyjnych lub uznanej reklamacji. W przypadku skorzystania z usługi szybkich zwrotów koszt wynosi 12,90 zł. Jeśli wybierzesz własną formę wysyłki, koszt będzie zależny od cennika wybranego przewoźnika.
Jaki jest czas realizacji naprawy? +
Czas realizacji naprawy wynosi do 14 dni roboczych od momentu otrzymania produktu przez naszą pracownię. W okresach świątecznych czas ten może się wydłużyć o czym na pewno Cię poinformujemy.
Czy mogę zamówić kilka napraw w jednym zamówieniu? +
Tak, możesz wysłać kilka produktów do naprawy w jednej paczce. Ważne, aby w środku umieścić informację, co dokładnie wymaga naprawy w każdym produkcie.
Co jeśli mój produkt nie kwalifikuje się do naprawy? +
W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą, aby omówić możliwe rozwiązania. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, odeślemy produkt bez wykonania usługi.
Czy usługa naprawy jest objęta gwarancją? +
Tak, wszystkie naprawy objęte są 6-miesięczną gwarancją. Jeśli w tym czasie pojawi się problem z naprawionym elementem, wykonamy ponowną naprawę bezpłatnie.
Potrzebujesz pomocy?
Masz pytania dotyczące reklamacji lub naprawy? Skontaktuj się z nami:
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.